Olbud

Oferta
Wybierz kategorię
Brama składana V-KING

Ultra szybka i wytrzymała brama  składana. Brama V-KING świetnie sprawdza się w centrach logistycznych, portach, lotniskach oraz innych obszarach przemysłowych. Brama ta łączy zalety bramy dwuskrzydłowej i szlabanu umożliwiając bieżącą kontrolę dostępu lub sterowanie ruchem

Informacje techniczne:

Konstrukcja spawana z profili 60x60 mm w przypadku bram jednoskrzydłowych o szerokości do 2950 mm oraz dwuskrzydłowych o szerokości do 5950 mm lub profili 80x80 mm w przypadku bram jednoskrzydłowych o szerokości od 3000 mm oraz dwuskrzydłowych o szerokości od 6000 mm. Skrzydła stanowiące układ łamany, połączone są węzłami osadzonymi na łożyskach tocznych. Elementy łączne i przeguby cięgien wykonane ze stali nierdzewnej. Na skrzydłach zastosowane przepusty kablowe nierdzewne Locinox. Po środku bramy chwytak wraz z rolką. Brama dostępna w wersji dwuskrzydłowej lub jednoskrzydłowej (lewej lub prawej).

Automatyka bramy V-KING

W bramach V-KING zastosowana jest specjalistyczna automatyka firmy DAAB. Prędkość działania do 1m/s. Przeznaczenie – praca intensywna. Do bram jednoskrzydłowych o szerokości (Sj) do 3500 mm i dwuskrzydłowych o szerokości (Sj) do 7000 mm stosowany jest napęd typu MT. W bramach jednoskrzydłowych o szerokości powyżej 3500 mm i dwuskrzydłowych o szerokości (Sj) większej niż 7000 mm stosowany jest napęd typu MK. Automaty montowane w górnej części słupów nośnych.


Moment obrotowy przenoszony jest na skrzydła poprzez zespół cięgien. Sterowanie zarządzające napędami to DAAB EP 104-1 lub EP 104-2 zamknięte w szafie o odporności na czynniki zewnętrzne w klasie IP 65. Sterowanie rozbudowane o moduły daje bardzo szerokie możliwości pod kątem bezpieczeństwa czynnego i biernego użytkowników. Jako opcja napędy w obudowie nierdzewnej - typ MT1H lub MK1H.

        

Zabezpieczenie antykorozyjne:
System DUPLEX - połączenie warstwy cynku i lakieru proszkowego:
Połączenie powłoki cynkowej oraz warstwy poliestrowej farby proszkowej daje niezwykle skuteczną warstwę ochronną. Powłoka lakiernicza jest warstwą dekoracyjną oraz stanowi dodatkową warstwę antykorozyjną, zabezpiecza powłokę cynku przed jego utlenianiem.
 
RAL 6005 RAL 7016 RAL 9005 RAL 7030 RAL 5010